Spring til indhold

Giv os en tilbagemelding om tilgængelighed på hjemmesiden

Oplever du problemer med tilgængelighed?

Vi stræber efter, at kommunens hjemmesider er tilgængelige. Oplever du et problem, vil vi meget gerne høre det. 

Brug formularen til at fortælle os om problemet.

Felter, der er markeret med stjerne (*) er obligatoriske, dvs. de skal udfyldes.

Fortæl, hvor og hvornår du støder på problemet. Hvad sker der? NB! Du bør ikke skrive fortrolige eller følsomme personoplysninger i feltet som fx personnummer eller helbredsoplysninger.
Vælg venligst

Kontaktoplysninger

Ønsker du at få svar fra os om de problemer, du oplever på siden, kan du udfylde felterne nedenfor. 

Så kan vi også kontakte dig, hvis vi har spørgsmål.

Samtykke til behandling af personoplysninger

Formål

Ved at trykke ”Indsend” giver du samtykke til, at vi behandler dine personoplysninger til følgende formål:

Forbedringer af Rudersdal Kommunes hjemmesider.

Kategorier af personoplysninger

Vi behandler følgende kategorier af personoplysninger om dig:

  • Almindelige personoplysninger, hvis du skriver dit navn og andre kontaktoplysninger 
  • Særlige kategorier af personoplysninger, hvis du fx nævner en eventuel funktionsnedsættelse.

Vi videregiver ikke dine personoplysninger til andre, medmindre du ikke er tilfreds med vores behandling af sagen og ønsker at kontakte Digitaliseringsstyrelsen. 

Opbevaring af dine personoplysninger

Vi gemmer dine oplysninger i 5 år, efter at sagen er afsluttet.

Når du udfylder formularen og indsender den, ligger din oplysninger midlertidigt i vores formularsystem. Her sletter vi oplysningerne hurtigst muligt og senest efter 12 måneder.

Læs mere om behandling af dine data og om dine klagemuligheder:

Sådan behandler vi dine data

Tilbagekaldelse af samtykke

Inden du giver samtykke, skal du informeres om, at du til enhver tid kan tilbagetrække dit samtykke.

Du kan tilbagekalde dit samtykke ved at kontakte Kommunikationsafdelingen på kommunikation@rudersdal.dk

Håndhævelse af webtilgængelighedsloven

Digitaliseringsstyrelsen fører tilsyn med, om webtilgængelighedsloven overholdes.

Før du kontakter Digitaliseringsstyrelsen, skal du forinden kontakte det offentlige organ med henblik på at løse webtilgængelighedsproblemet. Dette gør du via kontaktinformationen, der fremgår øverst i denne tilgængelighedserklæring.

Hvis du oplever, at det offentlige organ, der har ansvaret for webstedet, ikke svarer tilfredsstillende på din henvendelse, kan du sende en henvendelse til Digitaliseringsstyrelsen via dette link:

Henvendelsesformular (Digitaliseringsstyrelsen)