Spring til indhold

Meld dig ledig

Grundet Covid-19 nedlukning kan du ikke længere fremmøde fysisk i Jobcenteret og melde dig ledig.

I stedet skal du sende en mail til kontanthjaelp@rudersdal.dk og i emnefeltet skrive: Ansøgning om. Hvis du vil søge om uddannelseshjælp, skal du sende en tilsvarende mail til uddannelse@rudersdal.dk.  I mailen skal du oplyse navn, telefonnummer og fødselsdato. Så vil du få tilsendt et link til et digitalt første møde med en jobkonsulent.

Se herunder hvordan du melder dig ledig, både hvis du er medlem af en a-kasse og hvis du ikke er medlem af en a-kasse. Du kan også læse lidt om, hvis dit arbejdsliv er blevet påvirket af Coronakrisen.

Sådan melder du dig ledig

Hvis du er medlem af en a-kasse

Hvis du ikke er medlem af en a-kasse

Hvis du bliver syg?

Er du blevet hjemsendt eller fyret?

Er du i praktik eller ansat med løntilskud?

Er du selvstændig og har mistet indtægt som følge af coronakrisen?