Vil du være kontorelev?

Vi har brug for dig, der gerne vil gøre en forskel.  

Vi tilbyder vores kontorelever en spændende og alsidig uddannelse med speciale i offentlig administration

Uddannelsen som kontorelev

Du får allerede fra start selvstændige arbejdsopgaver, og efterhånden, som du vokser med opgaven, får du mere ansvar.

Du kommer rundt i flere af kommunens områder. Fx Borgerservice, administrationen i Skole og Familie-området eller Ældreområdet.

Vi er en af Nordsjællands største kommuner, så du får et godt kendskab til forskellige jobfunktioner og en solid viden om, hvordan en kommune fungerer. 

Den teoretiske del af uddannelsen får du på Handelsskolen København Nord i Lyngby.

Læs mere om uddannelsen som kontorelev i offentlig administration på UddannelsesGuidens hjemmeside:

Kontoruddannelsen

 

Sådan ansætter vi kontorelever

Hvornår kan du søge?
Hvordan søger du?
Rekrutteringsprocessen – hvad kan du forvente, hvis du indkaldes til samtale?
Du får svar
Vores nye kontorelever starter den 1. september

Hvem kan søge?

Hvis du er under 25 år
Hvis du er over 25 år
Mere om uddannelse og adgangskrav

 

Har du spørgsmål?

Har du spørgsmål til uddannelsen eller rekrutteringsforløbet, er du velkommen til at kontakte HR i Personaleområdet på ansogning@rudersdal.dk eller tlf. 46 11 21 24.

Hvis du har konkrete spørgsmål til forudgående uddannelse, skoleforløbet eller ønsker at få foretaget en realkompetencevurdering (over 25 år), kan du kontakte Handelsskolen København Nord (KNord), som er den erhvervsskole, vi samarbejder med.

Du kan læse mere om KNord på deres hjemmeside: